Hejsan!

Ja nu ser ni vad jag har pysslat med den senaste tiden=)) För mig är det terapi att hålla på med scrapping...jag glömmer tid och rum när jag håller på, känner inte ens av när jag är hungrig...Ja som ni ser så har jag gjort lite olika slags kort, i väskorna finns en sedelficka...dom var skitkul att göra...men just nu har jag lite idetorka men den kommer nog snart igång igen=)) Just nu ligger jag med feber och värsta förkylningen. Har inte haft så mycket tid att skriva har nämligen hjälpt sonen med hans läxor och prov så vi har suttit och tränat och tränat..Han har haft 3-4 prov per vecka så det har varit en tuff tid. Han måste ju höja sina betyg rejält för att komma in på bygglinjen. Så jag håller tummarna. Han är världens goaste kille, så hjälpsam, snäll, omtänksam ja listan kan göras lång.  Så jag hoppas av hela mitt hjärta att han kommer in på sin skola<3

Ha det gott mina goa vänner <3 Kramisar Sylvia

Kommentarer
Postat av: Andrea

Gud vad fina saker :)

2009-06-08 @ 19:22:15
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Sylvia

Tackar tackar=)) Kul att någon annan tycker om det man gör. Ska gå in och kika i din med=)) Kram

2009-06-10 @ 09:46:54
URL: http://hundraprojekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0