GRATTIS gubben min!!!

Ja idag fyller min gubbis 39 år, så GRATTIS gubben!!!!
Vi brukar aldrig fira ojämna födelsedagar men som Maries föräldrar var här,...då ville vi bjuda över dom på lite mat och tårta...vi träffas ju inte så ofta för dom bor i Stockholm. Gjorde en kycklingpaj och en prinsess tårta...hade lite för mycket grädde i tårtan annars var den okej...=)) Vi spelade lite Wii och tjatade om allt möjligt. Nu är jag skittrött så nu blir det att slappa lite framför tv...och om en stund väntar kudden=))

Imorgon däremot ska vi på pysselmässa i Ulricehamn. Skulle åkt på scrappingmässan i Göteborg idag men vi sket i det...och tur var det för min mage var helt urballad i förmiddags... Så tur att vi inte åkte säger jag bara....ni kan själva räkna ut resten....ha ha ha =)).
Ja här kommer lite bilder på tårtan som jag gjorde...







som ni ser blev det lite för mycket grädde....men det blir bättre nasta gång=))

Ha det gott /// Kramisar Cilla

Kommentarer
Postat av: Marita

Oj den ser verkligen smarrig ut!!! Du e såå duktig, ja du vet resten:) Följ dina drömmar. Pusss

2009-03-13 @ 00:03:04
Postat av: Sylvia

Den var 10ggr godare dagen efter.... Funderar på att göra en sådan variant till Lova när hon fyller år...håller på att letar efter oblater med kitty figur på eller finns det någon annan figur som hon gillar mera??? Kram o puss din Cilla

2009-03-13 @ 16:26:33
URL: http://hundraprojekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0