Dax med lite uppdatering....=)

Hejsan!!!
Allt har gått bra med Micke, den kille som gav sig på honom gör nog inte om det igen....Tack för alla gulliga kommentarer!!!

Jag måste ju berätta att vi var på kurs i söndags, fick lära oss att använda distress färger och måla fina stämplar med dessa färger. Alla gjorde vi ett påskkort sen fick vi måla några stämplade motiv till. Älskar denna affär handlade lite till men jag skulle vilja ha så mycket mera....men då behöver jag money money money mycket money...hi hi hahaha Vill köpa pennor, distresser, glitter i alla färger mera punchar och en stansmaskin med tillbehör mm mm bara det jag har räknat upp kostar ungefär en 4-4500kr....lite mycket för pyssel.....beställde faktiskt en maskin som man kan göra boxar och 3d kuvert så snyggt blir det....men 500kr fattigare....
När jag kom hem kände jag för att pyssla vidare så jag gjorde att hjärta i trä som jag målade och sedan dekorera med lite papper, blommor och hjärtan i filt och i mitten skrev jag     Ni vet väl om att Ni är värdefulla !!!  Detta packade jag sedan in och gav till mina föräldrar. Dom ställer alltid upp för oss, Och vi är så Tacksamma för det,..vad hade vi gjort utan dom??? Älskar Er ..även om jag kan bli arg på er ibland så ska ni veta att jag älskar er!!!  Lovar att jag kommer förbi lite oftare=))

Nä nu ska jag ta tag och städa undan lite här hemma och fundera ut på vad jag ska göra för mat tills gubben kommer hem.... Här kommer en bild på påskkortet och på trähjärtat
Ha det gott Kramisar Cilla






Kommentarer
Postat av: Marita

Superfint!!!:):) Vill med handla mera o mera;)

pusss

2009-03-31 @ 21:29:38
Postat av: Mysmasken

Sylvia: Vad kul att du gillar bloggen :)

Jag vet inte hur du har missat det, hihi, men jag säljer tombows i min webbutik. 25 kronor styck istället för 35 som i Sverige.

http://www.motivet.com

2009-04-01 @ 07:56:43
URL: http://www.mysmasken.se
Postat av: Helga

Jätte fina grejer, du är så duktig. Vi gjorde ju våra inbjudningskort och det var inte så märkvärdigt men blev väldigt dyrt, men roligt. Jätte fint hjärta till dina föräldrar.

2009-04-01 @ 09:37:45
URL: http://helgadomino.bogspot.com
Postat av: VeronikaP

Hittade hit av en slump, såg att du är från U-hamns kommun och att du gjort bröllopskort med "Gällstad" i. Själv är jag uppvuxen i Tranemo, men bor nu uppe i Karlstad. Det är så roligt att hitta folk hemifrån som pysslar!



Fina kort du har gjort, är det bröllop på gång, eller är det bara inspiration?

2009-04-02 @ 08:00:39
URL: http://veronikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0