Bakdax=))

Ja det är ju Fredag imorgon och då är det bakdax.=)) Idag blev det apelsinmuffins med vitchoklad glasyr + kokos...mmm dom var inte dumma=)) mums filibabba=))





Ja, så här ser dom ut...

Vad har jag mer hittat på idag...Jag vaknade med migrän....så det var bara att ta tabletter och gå och lägga sig en stund igen. När jag sedan vaknade åkte jag snabbt och handla. Men tyvärr fick jag inte med allt jag skulle ha=(( Så det blir att åka en vända imorgon igen.... Det man inte har i huvet får man ha i benen.... hur sjutton kan man glömma av så mycket...vad trött jag blir på mig själv...är det någon mer än jag som håller på att bli dement=)) skämt å sido.
Men vad jag har börjat glömma mycket nu inte alls likt mig. Jag kommer ihåg allt i detalj vad som har hänt för 18 år sedan,.. men jag kommer knappt ihåg vad jag åt för mat igår=) =( .
Nä nu ska jag fortsätta glutta runt på nätet en stund till sedan är det dax för kudden.
Natti natti sov så sött // Kramisar Sylvia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0