Så här blev det.....

Hejsan!
Ja vad har jag gjort idag då. Lagat mat , idag blev det kyckling med gorgonzola och blomkål + sallad gott gotti gott gott....
Nu har jag precis kollat på mannen som talar med hundar bara älskar det programmet. Han är så duktig!! Nu ska jag snart gå ut med hunden  sedan ska jag glutta lite på tv.
Men först ska jag sätta in en bild.
Jag måste ju få visa hur det blev när vi nu har fått upp hyllorna. Jag är nöjd=)) Nu är det ena skåpet fult med Ristos Absolut samling. Och det andra med en massa annan sprit och likörer som vi har här hemma.





Nå vad tycker ni???
Jag är nöjd  ialla fall=))
Kramisar på er // Cilla

Kommentarer
Postat av: Marita

Åh så fint det blev! Superbra juu!!!

Mkt bättre att ha matgruppen i de andra rummet.



pusspuss

2009-02-09 @ 22:40:55
URL: http://tusenideer.blogg.se/
Postat av: kira

jätte fint, mer plats och mycke myssigare kram

2009-02-13 @ 17:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0