Hejsan!!

Hejsan!!

Tack för alla era kommentarer dom värmer, Så Tusen Tack!!=)) Jag älskar att laga mat och baka göra om recept så dom blir godare, min söta lilla brorsdotter Marita vill att jag ska öppna ett eget cafe´ och visst vore det kul att ha ett cafe´med bakverk och mat men jag är för feg för att satsa...men vi får se tanken har funnits där rätt länge....

Min gubbe har jobbat hela helgen nu har han 4 nätter kvar att jobba sen är han ledig i 4 dagar. Är så tråkigt när han jobbar 2skiftet på helgen 14-22. Man får inget gjort hemma så jag brukar passa på att träffa vänner och hitta på något  eller så sitter jag hemma och scrapbookar eller vid datorn och läser mina vänners bloggar och gluttar på facebook.

Måste lära mig hur jag för in bilder i datorn från kameran har en del scrappingar som jag skulle vilja lägga ut, här kommer en som jag gjorde när våran gudson föddes. HUGO

Jag måste sätta mig imorgon och göra några mer har brötat fram alla mina grejor till vardagsrummet och nu står allt i bokhyllan för att det inte ska se för brötit ut ifall någon kommer hit för det ser förjävligt ut när man håller på.... men KUL som attans...vi brukar träffas några stycken och scrappa ihop. Vi har så kul, brukar äta gott efter en stunds arbete med scrappingen... men nu var det ett tag sedan.

Nä nu ska jag sitta och tjata med gubben en stund innan han åker. Han har ont i nacken så jag ska massera honom en stund. Jobbigt att jobba när man har ont.
Kramisar till er alla......... Cilla



Kommentarer
Postat av: Marita

Åhh så duktig du är! Scrappen blev superfin!

o JAAA du SKA pyssla med ngt inom mat/bak.

Du är superduktig!!! Bäst faktiskt!

Puss

2009-02-01 @ 23:30:54
Postat av: Anonym

va duktig du e

2009-02-08 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0