Hej svejs=))

Hejsan!!
Idag har jag och M varit i borås  och kollat in den nya scrappingaffären som jag hittade på nätet...shit vilken affär =)) älskar den,.. där skulle jag lätt kunna spendera hur mycket tid som helst. Dom hade så fina saker. Så den 29/3 har vi bokat in en kurs där. Längtar redan =)) Idag handlade jag för en liten summa men jag skulle lätt kunna spendera mera fans hur mycket som helst=)) Vill dit igen!!!

Ja vad ska jag hitta på idag då?? Undrar om det kommer något bra på tv ikväll?? Känner för att gosa ner mig med täcke och kudde och massa godis, chips o dipp och bara mysa....
Men men,... täcke o kudde blir det nog men godis får jag hoppa,..lite chips o dipp tänker jag unna mig idag. För på måndag kör jag igång riktigt ordentligt igen.

Ha en härlig kväll // Kram Sylvia

Kommentarer
Postat av: Tess

Mysigt med chips och dipp! hade jag lätt velat ha här hemma en kväll som denna. Idag är sista dagen hemma... imorgon flyttar jag till Brighton! Huga! :/



Kraaam

2009-02-22 @ 20:25:05
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0