Bakat....

Ja idag är det Fredag och då var det dax att baka igen. Idag gjorde jag budapest stubbe.  Gjorde en på prov igår för i receptet stod det att den skulle vara inne i ugnen i 15 min men det var alldeles för länge. Så det var tur att jag provbakade igår. Den fick min mamma som födelsedagspresent + en bukett med blommor. Så Grattis mamma!!=)) Annars har jag inte gort så mycket mera, har varit på apoteket och lämnat stubben på M´s jobb. Nu ska jag snart börja röja här hemma. De behövs för jag har lite råttor här och var...=)) Nä då så farligt är det inte....men måste åka iväg med lite papper till sopstationen ja ni vet mm mm.
Ha en bra kväll så hörs vi snart igen=)) Kram Sylvia







Ja så här blev dom ,...mina första budapest stubbar=))

Kommentarer
Postat av: Marita

Ojojoj!!! Säger bara, "Cafè Silla", här kommer hon!!

Snälla, du måste ju bara pyssla med mat/fika.

Ditt egna cafè. Du e bäst!

2009-02-23 @ 21:47:24
Postat av: Sylvia

aa eller hur !!!=)) visst det hade varit kul ,..men man måste ju ha kunder oxå...och varför ska dom välja mitt mat och fikställe bland alla andra som finns ..tror att jag hade trivts bra med detta jobb men jag är som sagt orolig för att det inte ska fungera något vidare.. man måste komma på något som ingen annan har... och jag har det men jag är en FEGIS=))

2009-02-24 @ 16:00:12
Postat av: Marita

Ja men sluta va en fegis o satsa på din dröm!!

Man ångrar alltid det man inte gjort!

2009-02-25 @ 00:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0