Bakat igen..

Hejsan!!
Detta inlägg skrevs den 24/2 2009 men tyvärr var det strul på blogg sidan igår så jag kunde inte lägga ut det... Shit happens=((
Idag vaknade jag med ens attans huvudvärk. Skulle ju åkt in till borås och träffa Ann-Christine, Peter och Ulrica. Men det blev ändrade planer i sista syund. Och tur det för jag åkte på värsta migränen. Så det blev sängen och toaletten som regerade till slut somnade jag. När jag vaknade upp vid 17 tiden var migränen nästan borta. Sen kände jag mig lite rastlös så jag testade jag lite olika varianter på wienerlängder.
Dom blev riktigt goda=))
Här kommer lite bilder....





Ha det så gott i gott gott=)) Kram Cilla

Kommentarer
Postat av: Marita

OJJJ men gumman!!! Du måååste, du vet vad!!!

Jag blir stammis;);)

2009-02-25 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0