Lite nya bilder...

Här kommer lite nya bilder på smörgåstårtan som jag gjorde till Maries jobb (20 per)



En till smörgåstårta som jag gjorde till Marie och hennes familj... (6 per)






Sen var Mickes kompis här med sina små valpisar Amstaff valpar så jä..a sötaaaaaaaa!!!=))
Valpar till SALU 6500kr vaccinerade och vetrinärsbesiktade leveransklara om ca3 veckor.. Hör av er om ni är intresserade=))







Vilka gosingar dom luktar sååå gott=)) Tänk om de ville vara så små och söta hela tiden=))

Denna lille försökta klättra in i håret på mig hela tiden skulle ligga så tätt intill mig som det bara gick. så fort jag lyfte upp honom och skulle lägga ner honom till dom andra då började han pipa och klamra sig fast med sina små tassar. 
Gud ,..ibland vill jag ha hund igen och ibland absolut inte. Valpar är ju så underbara men det är mera jobb med dom än vad det är med bebisar. Risto vill ju skaffa en rysk europeisk laika som han vill ha den att jaga med. Men all denna päls??????? orka dammsuga hundra ggr om dagen....men dom är förbaskat söta oxå. Men skulle jag själv få välja hund så lutar det nog mera åt Rottweiler....men nääää jag vill inte ha någon hund just nu..får se vad som händer nästa år???
Nu är man inte bunden vid något vilket känns väldigt skönt. Man kan åka iväg och vara borta en helg utan att tänka på att skaffa hundvakt mm mm sen är jag en sån person som inte vill lämna bort min hund till vem som helst....
Och varför skaffa en massa problem nu när man inte har några......visst hundar ger en massor oxå. Men just nu vill jag kunna koncentrera mig på mig själv..och på vad som komma skall.

Ha det gott Kramisar Cilla=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0