Hejsan!

Ja ,..som ni märker så har jag inte skrivit så ofta på sista tiden. Men jag har bara inte haft någon lust och inte haft så mycket att skriva om...
Men jag måste ju berätta att jag varit på tjejträff med mina gamla klasskamrater från 9:an. Shit vad kul att se alla igen. Alla skulle ta med sig något så jag bakade en Budapest stubbe som jag fyllde med blåbär och björnbär. Vi beställde mat från Borås kebab...sen satt vi och gottade oss med morotstavar och nötter...
Marika , Jennie och Jessica har jag inte träffat något sedan vi gick ur 9:an.
Anna-Lena har jag träffat eller rättare sagt stött på i affären några ggr men  Karin har jag inte träffat sedan Micke var 3 år och han är nu 16 i juni.... Men vad kul det var att träffa alla igen. Anna-Lena , Karin och jag hade ju rätt mycket bus för oss ibland.....En gång så skulle vi sova över hos Anna-Lena men när hennes föräldrar hade somnat smet vi ut mitt i natten för vi ville dra ner till ett par killar. Tror att Karin var ihop med en utav dom???men jag är inte hundra.... Sen när vi gick där ute då får vi se Anna-Lenas pappa komma körande med bilen och leta efter oss....tror ni att vi skynda oss hem......hahahaha... Vilka tider=)) Man kan inte annat än att skratta idag.
Här kommer lite bilder på från vår tjejkväll=))



Anna-Lena, Jennie & Jessica



Karin med sin söta bebismage & Marika.



Budapest stubben med blåbär och björnbär.

Tack tjejer för en skitkul kväll!!!!
Detta ska vi definitivt göra om =))

Ha det gott Kramisar Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0