Hejsan!!

Hej på er!!
Igår var vi på fest i Torsbo byggdegård. Vilken skillnad på folk, det var skit kul!
Idag var jag med Marie och fotade små barn till hennes nya kalender som som heter Busugarna 2010 och alla pengarna som dom får in kommer gå till barncancerfonden. Och dagens foto hade tema prins o prinssesor så jag bakade en prinsesstårta. Gud vilka goa barn..sååå sööööta!!



Igår satte jag mig och scrappa lite efter jag hade hittat något så sött på en blogg...kolla in dessa...






Visst är dom söta!!!! Kan man ge bort i dop present...man kan ju fylla skorna med lite pengar eller något gulligt smycke.

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe...o tjata med gubben!
Kramisar på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0