Nästan klart med renoveringen.

Hej!
Jag får väl informera er lite om vår renovering. Alla tapeter är på plats golvet likaså. Fattas nu bara lister dom ska vi åka och köpa imorgon. Håller nu på för fullt med att städa bort allt byggdamm. Imorgon ska gubben min börja måla taklisterna. så på onsdag ska allt vara klart. Sen kommer våran nya soffa nästa vecka ,hoppas jag i alla fall ....börjar få träsmak i baken av att sitta på stolen när man ska titta på tv. SNART så lovar jag att det kommer bilder,.. vill bli helt klar först med städning och möblering.
Nä nu ska jag fortsätta att städa här hemma. För imorgon ska jag ha kryddparty ska bli kul att träffa lite nya människor. Och på fredag och i helgen ska jag hjälpa en vännina med flyttstädning blir mycket städa ett tag framöver =)) hi hi hi
Ha det så gott så skriver jag snart igen! Kramisar på er!!

Kommentarer
Postat av: frida

kul att ni börjar bli klara. Hoppas du får massa kryddor sålda imorgon då :D

2008-10-15 @ 17:00:12
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Cilla

Hejsan! Såg din kommentar idag. Har inte varit ute på nätet på ett bra tag. Det ska bli så skönt när det blir klart någon gång. Jobbigt när allt är så rörigt och man inte mår 100 så man orkar göra klart..men men, färdiga blir vi snart hoppas jag. Kram Cilla

2008-10-25 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0